Thursday, December 28, 2006

2812/1228

Dua nombor plat yang menjadi idaman masa muda-muda dulu. Sempat jugalah merasa satu daripadanya, BCK 1228. I'm hoping the next one will be 2812 and I'm also hoping it will be the final one ( hoping aje ya ).

Today I celebrated my 48th birthday dengan meronda sekitar Jalan TAR bersama a few family members, menemankan mereka membeli-belah. Dalam meneman tu sempat jugalah membeli sepasang seluar untuk diri sendiri ( but this cannot be my birthday present for myself ). Haven't thot of what I should give myself for this year's birthday. Any suggestions from my visitors?
Anyway, biarlah birthday tahun ini dimulakan dengan memberi instead of menerima ( dimulakan ok! ). Lepas memberi, bolehlah kalau nak menerima pula kan? I was able ( God willing ) to do just that, which made me very happy. Syukur kepada Allah SWT for allowing me to mendahulukan keperluan orang lain dari keperluan diri sendiri. Semoga azam baru ni akan berkekalan hendaknya.

Selamat Hari Lahir Ke 48 kepada Pesara!!

3 comments:

Anonymous said...

hobi terbaru pesara ke? asyik bershopping jeee....

ROIS said...

harap2 idok ler...

Anonymous said...

Dearest pesara,

HAPPY BELATED BIRTHDAY!..May Allah SWT love you always.

glad to know u've had fun on your birthday..amboi chj jadi main planner for the surprise eh? :-)

cuba nak baca ur blog from ktrg but terlupa nama blog, keep on trying combinations of 22s, 212, 122, 222.. terlupa rupanya 822..hehe..

be happy always with your goodself n loved ones.