Monday, July 17, 2006

Hari Penentuan..

This morning I heard over the radio yang Siti akan bagi press conference berkenaan dengan perkahwinan dia and it's going to be live on TV3 melalui rancangan Wanita Hari Ini. Sebaik saja orang-orang lain tersedar mengenai hal ini, my phone tak henti-henti di hujani sms telling me to watch tv3 at 12.00 noon. Messages datang sejauh Kota Bharu, Kelantan. I did not get this much messages masa menyambut my birthday last year.. hahaha

Nampaknya Cik Siti kita begitu sinonim dengan blogger ni . Apa-apa tentang Siti mesti dikongsi bersama dengan peminat yang satu ni. Terima kasih semuanya ya. Semua perancangan untuk pagi ni ditunda ke besok because I want to be infront of my tv at 12.00 noon today. Masa sedang menonton pun masih lagi dihujani sms , panggilan telefon dan juga pertanyaan online melalui Yahoo Messenger. Terasa diri ini sama seperti wartawan dalam tv yang sedang menunggu ketibaan Siti dan rombongannya ..hahaha

At about 12.45 tgh tadi semua teka-teki pun terjawab. Again, reaksi kawan2 dan kaum keluarga diterima melalui sms dan online. Mixed reactions yang diterima, ada kecewa, tak terkejut, tak kisah, menyampah but my own reaction is terkilan tapi redha dengan apa yang disampaikan.

Itulah saja laporan untuk diabadikan dalam blog ini mengenai apa yang bersejarahnya tentang 17 Julai 2006. Untuk bakal pengantin " Selamat Pengantin Baru ( dan beberapa kali Baru ) , semoga berkekalan hingga ke Akhirat ( bukan akhir hayat) "

2 comments:

Ina said...

I pun dapat tahu pasal ada org frw kat mailing list. Check your blog, sure enough, ada new post pasal Siti. I'm still curious sapa Datuk K, and why you seem to be so disappointed w that. Anyway, looks like you're holding your peace..!

ROIS said...

Datuk K tu just another ahli korporat berjaya di Msia, tak begitu dikenali sehingga digossipkan dgn Siti.

Disappointed tu sebab ada cerita yang kurang enak pasal Datuk K ni ( tapi tak tahu pula betul ke tak, harap2 takle ) takut le Siti tertipu pulak. Tu je..;-))