Friday, September 15, 2006

Ke mana kita malam nii?..







Last night I ikut MAH ke Sheraton , Subang Jaya untuk berjumpa dengan organisers for a seminar involving Datin Paduka Sharifah Mazlina Syed Abdul Kadir ( yang gi kutub utara tu ) untuk dia mendapat last minute instructions ( maklumlah jadi AJK pun last minute juga )for tomorrow's event.
Sampai2 aje kita dikejutkan dengan bunyi musik yang kuat. Dia orang sedang praktis aerobics atas stage. Anyway, got to meet the Datuk ( walau pun I bukan AJK, sekadar meneman aje ) and got to see the stunt yang bakal diperform olehnya for the occassion. Interesting juga, siap dengan lagu tema "Airwolf" and " James Bond " lagi. Tapi tak sempat nak tengok apa steps tarian yang bakal dilakukan oleh Datuk dan peserta2 seminar nanti, mesti gempak punya.
We didn't stay long, just an hour. Lepas tu ke Gazebo for teh ais and kerepok lekor hehehe. Masa kat Gazebo tu teringat.....di suatu malam yang hening, kita berempat meraikan hari jadi seorang teman dan menghadiahkannya sepasang kasut sukan ( harap2 dia masih menggunakannya ) tapi yang syoknya, I juga dapat hadiah sampingan....
p/s Semoga seminar hari ini berjaya mengutip sebahagian dari dana yang diperlukan untuk Datuk ke North Pole nanti. Syabas!! kepada semua yang terlibat, terutama MAH, yang masuk last minute tuu..

2 comments:

Anonymous said...

alamak...pesara ni..cepat betul dia update..ingatkan nak low profile jeee...saja nak buat kerja kebajikan, nak bagi duit takada,tenaga cukuplah kutt....

ROIS said...

nama lagi pesara, bukan ada kerja lain nak dibuat...

p/s thanks for the seminar t-shirt, tak muat ke ? hehehe