Monday, March 27, 2006

Ohh My Goodness..

The strangest thing happened to me yesterday. My buddy and I went to our favourite terubok bakar restaurante in Bangi for lunch ( had 2 kerat terubok, kemponan!! )and then we headed for Alamanda, Putrajaya for a bit of marketing actually, tapi as usual ended up doing some tiny shopping.

What happened was, you see, pagi2 tu we went for our morning exercise at Titiwangsa. It was wet due to the rain that came pouring the night before. Sambil berjalan dengan rancaknya terasa sejuk pulak kat my toes . Rupa2nya air sudah masuk melalui, I guess, an opening in the front portion of the left shoe. Anyway kita habiskan juga our ritual lepas tu off for my favourite part of the morning, breakfast at Damai Selera ( memang berselera habis ).

Sambung balik cerita kat Alamanda tadi, mula2 nak marketing aje tapi ternampak kasut sukan so terus masuk le. Adalah masuk a few shops before we came to this one. Kat kedai ni ada sales kasut jenama Fila. I tried about 5-6 designs ( susah sebab tak ada my size ) until I decided on this one design ( mainly because ada size ). Dah ok dengan design and size tapi sebelah kasut yang dia bagi tu ada kesan koyak sikit, so kita orang suruh dia get another pair. Dia pun went to get them and I try the shoes again this time dengan stokin yang dibekalkan. Bila dah decided tu, I told my buddy to check that kita tak terambil yang ada koyak. Payed for them and off we went for McDonald's.

Sampai rumah rasa teruja nak cuba balik kasut yang baru dibeli, and guess what we discovered...








MY NEW PAIR OF LEFT SHOES!!


p/s My "Assisstant" tu sampai loni tak henti2 lagi ketawakan I.( but she volunteered to go and get it changed for me ).

2 comments:

Anonymous said...

ha ha ha .......aduiii ..sakit perut gelak ..lawak-lawak ....

Anonymous said...

hahahahhahahhihihihiihuhuhhuuhu...sikit punya dah check tu..